Tagliatelle con Strogonow



Jako , że zrobiłam więcej Strogonowa, zostało mi trochę, to postanowiłam go spożytkować nieco inaczej .Zrobiłam pyszny makaron ze Strogonowem !
Składniki



  • ser grana padano bądz parmezan
  • listki bazylii do dekoracji

Przygotujcie Strogonowa z powyższego przepisu .Warto zrobić go nieco więcej. Super z chlebem, super z tasiemkami.

Ugotujcie tagliatelle według przepisu na opakowaniu. 



Wyłóżcie na talerze. Dodajcie Strogonowa.


 Po wierzchu posypcie obficie tartym grana lub parmezanem.


Jako dodatku , użyłam glassy sojowej Ponti. Miala posłużyć za dekorację, ale niespodzianka! Genialnie smakuje z tasiemkami i Strogonowem.

 Powiem więcej uzupełniają się idealnie. Doszłam do tego pózniej,podczas jedzenia. Następnym razem nie zawaham się użyć glassy by zrobić kilka kleksów na gotowej potrawie. Spodziewalam się innego smaku, a ten zupełnie mnie zaskoczył. Pozytywnie.


Smacznego!



Komentarze

  1. Świetny pomysł na danie. Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten blog, bo bardzo lubię tego rodzaju kuchnię- prostą i smaczną jak w Italii :). Będę śledzić nowe posty z uwagą. Cieszę się, że trafiłam do miejsca, gdzie jedzenie ilustrowane jest tak, że wygląda naturalnie. Co do pomysłu na wykorzystanie makaronu- ja ostatnio zrobiłam tak: http://srebrnapatelnia.blogspot.com/2014/11/zamiast-czterech-lekcyj-jedna-spaghetti.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak makaron to ja jestem pierwsza :-) pyszne danie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pytaj o wszystko, komentuj , podziel się swoją radą . Cieszę się, że ze mną jesteś, rozgość się na dłużej!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Di me:

Benvenuto nel mio Piccolo Regno! Non sei venuto qui per caso, vedrai! Mi chiamo Kasia e sarò felice di mostrarti la mia cucina, direi che anche le due cucine: polacca e italiana. Ti farò toccare, annusare, assaggiare, pesare e mescolare con me. Ti porterò in due mondi semplici: la cucina italiana - che ho avuto la fortuna di assaggiare per oltre sedici anni, e ti mostrerò quanto quest'avventura possa essere amorevole, semplice, gustosa, non complicata, ma anche imprevedibile e piena di sapori! Passeremo anche alla cucina polacca, dove le prelibatezze sono equilibrate, pensate e ripensate, tradizionali con un pizzico del mio punto di vista, idee e sperimentazioni con il gusto. Ci sposteremo da una cucina all'altra. Quindi indossiamo i grembiuli, cuciniamo qualcosa insieme. Chiedi di tutto, commenta, condividi i tuoi consigli. Sono contenta che tu sia con me, accomodati e buon appetito!