Tortellini po wegetariańsku


Zrobiłam dziś tortellini .
Tortellini z wędzonym tofu Polsoja to zamknięte w małe pierożki wyjątkowe połączenie aromatycznego tofu i delikatnego ciasta. Produkt w 100% roślinny o szerokim zastosowaniu w kuchni. Doskonale smakuje w towarzystwie sosów ,ziół, oliw i zup. Tortellini zostały przygotowane z surowców niemodyfikowanych genetycznie bez użycia konserwantów.


Ja zrobiłam dziś coś ciekawego, dodatek do tortellini.

Składniki
-kapusta pekińska
-marchewka
-por
-salasa pomidorowa- ja miałam moją, mrożoną. Jeśli nie macie- wystarczy sok pomidorowy z kartonu.
-przyprawy od Skworcu – przyprawa do Burrito, liscie kolendry, pieprz ziołowy,
-prażone ziarna od Ziarenkowo- mieszanka Słoneczne Pola
-bazylia, sól , oliwa z oliwek
-seler naciowy- u mnie mrożony

Poszatkuj kapustę pekińską, marchewkę i pora, duś chwilkę.



Dodaj przyprawy do Burrito. Wymieszaj. Następnie pół łyżeczki kolendry. 



Dodaj trochę pieprzu ziołowego, oliwy z oliwek, soli. 


Wymieszaj, zamknij, duś pod przykryciem.
Następnie dodaj salsy pomidorowej, wymieszaj, przykryj , duś. Dodaj selera naciowego.


Od czasu do czasu sprawdzaj smak.
Gdy wszystko ładnie się udusi, zagotuj wode i wrzuć tortellini Polsoja na wrzątek i gotuj ok.8 minut.




Wyłóż na talerz, podawaj z duszonymi jarzynami. Posyp ziarnami Słoneczne Pola od Ziarenkowo.



To bardzo sycące danie. Jest bardzo dobre, gdyż tortellini z wędzonym tofu...nie mialam nigdy przyjemności. Pyszne!


Smacznego !







Komentarze

Prześlij komentarz

Pytaj o wszystko, komentuj , podziel się swoją radą . Cieszę się, że ze mną jesteś, rozgość się na dłużej!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Di me:

Benvenuto nel mio Piccolo Regno! Non sei venuto qui per caso, vedrai! Mi chiamo Kasia e sarò felice di mostrarti la mia cucina, direi che anche le due cucine: polacca e italiana. Ti farò toccare, annusare, assaggiare, pesare e mescolare con me. Ti porterò in due mondi semplici: la cucina italiana - che ho avuto la fortuna di assaggiare per oltre sedici anni, e ti mostrerò quanto quest'avventura possa essere amorevole, semplice, gustosa, non complicata, ma anche imprevedibile e piena di sapori! Passeremo anche alla cucina polacca, dove le prelibatezze sono equilibrate, pensate e ripensate, tradizionali con un pizzico del mio punto di vista, idee e sperimentazioni con il gusto. Ci sposteremo da una cucina all'altra. Quindi indossiamo i grembiuli, cuciniamo qualcosa insieme. Chiedi di tutto, commenta, condividi i tuoi consigli. Sono contenta che tu sia con me, accomodati e buon appetito!